maandag 9 augustus 2010

Kleuren op vakantie

Ik kon het toch niet laten om wat te knutselen mee te nemen op vakantie.
Natuurlijk was het niet handig om al mijn kaartenspullen mee te nemen maar ik had wel mijn copics bij me en thuis al het voorwerk gedaan om een copic boekje te maken.
Op de foto's zijn niet alle kleurnrs duidelijk te zien maar zo hebben jullie wel een idee.


De kleurvoorbeeldjes hier onder waren nog best lastig.
Zonder de leidraad van de kleurtjes scrappapier ben ik toch geneigd teveel kleurtjes te gebruiken.
Maar al met al wel een goede oefening en leuk om te doen.




5 opmerkingen:

  1. Hallo marjolijn,

    Wat leuk die kleurenschema's zo, handig hé, wat mooi ingekleurd en oh Sarah kay, blijft een winnaar hé,hihi

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw die stempel met de zonnebloem is waanzinnig.
    En de kleurtjes staan er mooi op.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw super meid!
    Jij bent er helemaal klaar voor om met copics te werken. Je kaartje is een beauty!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gekleurd.
    En wat handig dat boekje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat verschrikkelijk mooi ingekleurd! Echt geweldig!

    Groetjes GWendolyn

    BeantwoordenVerwijderen