vrijdag 5 november 2010

Kopje thee?

De laatste tijd heb ik heel wat kaartjes gemaakt maar nog niet alles laten zien.
Die komen dus de komende tijd voorbij op mijn blog.
Ik kon vandaag toch niet veel doen want vanmorgen is mijn verstandskies getrokken en dat valt toch nogal tegen. Aangezien ik veel met mijn tanden doe omdat ik weinig kracht in mijn handen heb heb ik vandaag maar overal foto's van gemaakt. Mijn kaak heeft duidelijk even rust nodig.....

De eerste in de reeks is dit schattige muisje in een theekopje.
Ik had toen net een Martha Steward pons en nieuwe nestabillities gekocht en dat is dus wel te zien :-)

3 opmerkingen:

  1. Hallo marjolijn,

    Knap kaartje!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik vergeet los te zeggen, dat ik hoop dat uw pijn niet te lang meer hoeft te duren, en tanden laten trekken , is nooit voor je plezier hé!
    Beterschap gewenst!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Marjolijn.
    wat vervelend dat je na aanleiding van het tandarts bezoek zo'n last had (dubbel zo lastig omdat je naar ik begrijp ook vaak je tanden moet gebruiken). Hopelijk gaat het inmiddels beter.

    Lieve groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen