zaterdag 28 januari 2012

Balen

Wat ik ook doe, ik krijg mijn foto's niet meer goed geplaatst hier.
Zelden staan ze recht, meestal komen ze gedraaid op het scherm.
Totdat dat opgelost is zal ik hier dus even geen kaarten meer plaatsen helaas.
Mijn kaarten zal ik op facebook gaan plaatsen, als jullie nieuwsgierig zijn laat even een berichtje achter dan geef ik jullie door waar ik op facebook te vinden ben.

Ik laat mijn blog wel gewoon staan, dan is het makkelijker om jullie te volgen :-)

Groetjes Marjolijn

2 opmerkingen:

  1. Hallo Marjolijn,

    Jammer, want ik heb geen facebook.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. balen zeg :(
    Misschien eens een berichtje over diverse yahoolijsten sturen of iemand weet hoe het op te lossen is?

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen