zaterdag 8 januari 2011

I'm back :-)

Hehe na een tijdje niet veel geblogd te hebben kan ik jullie weer wat laten zien.
Ik heb wel wat kaartjes gemaakt maar ben voornamelijk druk geweest met de opvoeding van onze kleine Jake die inmiddels al goed gegroeid is.
Het kleine puppenkoppie wat zo mooi te zien is in mijn blogrand heeft inmiddels al meer een windhondenhoofdje gekregen.

Even voor de vergelijking om te laten zien hoe groot hij al is, hier ligt hij bij onze labrador


Maar nu het kaartje
Dit kaartje heb ik gemaakt voor Penilla die onlangs getrouwd is.
Ik had de set van 0000 copics gekocht en wilde die toch eens zoveel mogelijk gebruiken.
Helaas is het op de foto niet zo goed te zien.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Marjolijn,

    AMAI !!! Jullie Jake is groot geworden !!!!

    En wat een lief kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwwwwwwwwww lieverd wat is die gegroeid zeg, toen ik de layout maakte had je hem nog niet eens in huis.Wat een prachtige hond!!!!!
    Wat een mooi kaartje heb je voor me gemaakt,,,je bent een lieverd!
    Dank je wel.Knuffff Penilla

    BeantwoordenVerwijderen